Jak trenować mięśnie brzucha - skłony tułowia na ławce rzymskiej

Poradnik dodany przez: -KFDfan-
38341 5

Trening brzucha i ćwiczenie na skłony tułowia na ławce rzymskiej niskiej lub rzymskiej wysokiej. Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu to mięśnie proste brzucha. W miarę wzrostu zaawansowania możesz użyć dodatkowego obciążenia (talerza trzymanego na piersiach) bądź zwiększyć skos ławeczki tzw. wysoka ławeczka rzymska. Natomiast aby zwiększyć zaangażowanie mięśni skośnych brzucha podczas ćwiczenia możesz naprzemiennie skręcać tułów w końcowej fazie ruchu.

Składniki:

  • http://www.kfd.pl/sklony-tulowia-na-lawce-rzymskiej-niskiej-rzymskiej-wysokiej-34423.html

Do poradnika Jak trenować mięśnie brzucha - skłony tułowia na ławce rzymskiej przypisano następujące tagi:

trening kulturystyka ćwiczenia mięśnie trenować mięśni brzuch ćwiczyć skłony tułów brzucha tułowia prost

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak trenować mięśnie brzucha - skłony tułowia na ławce rzymskiej skomentowało 0 osób.

Awatar użytkownika
Pozostało 1500 znaków

Komentarze

Ładuję komentarze...