Jak trenować mieczem z partnerem #04

Poradnik dodany przez: KillerMango
3305 0

Aktywność fizyczna jest niezbędna, aby prowadzić zdrowy styl życia. Jednak ważny jest regularny trening, dzięki temu można osiągnąć najlepsze efekty. Ciekawym sportem niewątpliwie jest szermierka. Jednak bądźmy szczerzy, taki sport jest dosyć kosztowny i wymaga specjalnych kombinezonów oraz broni. Lepszym wyborem wydaje się być walka na miecz. Taki trening pozwala na rozwinięcie koordynacji, ale i poprawia sprawność fizyczną. Walkę na miecz można także ćwiczyć w parze. To świetny pomysł na hobby, ale i świetna zabawa, dzięki której można poczuć się, jak prawdziwy rycerz. Oczywiście przed właściwym treningiem należy przeprowadzić rozgrzewkę, co zapobiega kontuzją, wtedy już można przejść to regularnego treningu. Jednym z podstawowych ćwiczeń jest ochrona dolnych partii ciała. Otóż, gdy przeciwnik uderza, należy bezzwłocznie skierować miecz ku dołowi, w ten sposób zapobiega się uderzeniu. Oczywiście po udanej obronie najlepiej przejść do ataku, co pozwala wygrać walkę. Zatem, gdy przeciwnik uderza, kierujemy miecz ku dołowi, następnie podnosimy do góry, robiąc delikatny zamach za plecami i przechodzimy do kontrataku. Możemy zaatakować zarówno dolne partie przeciwnika, bądź też uderzyć wprost w jego klatkę piersiową, która oczywiście jest zabezpieczona. Zatem walka na miecz jest ciekawym sportem, jednak wymaga on regularnych ćwiczeń. Pozwala to na osiągnięcie najlepszych efektów. Jeżeli jakieś ćwiczenie nam nie wychodzi, to w żadnym stopniu nie możemy się zniechęcać, ale jeszcze z większym zaangażowaniem musimy podejść do treningów. Efekty są warte swojej pracy. 

Do poradnika Jak trenować mieczem z partnerem #04 przypisano następujące tagi:

miecz trening walka rycerz bronie szermierka

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak trenować mieczem z partnerem #04 skomentowało 0 osób.

Awatar użytkownika
Pozostało 1500 znaków

Komentarze

Ładuję komentarze...