Jak trenować - budowanie siły pod planche

Subskrybuj kategorię
Subskrybuj kategorię:
Kulturystyka
Dodaj do ulubionych
Zgłoś film
  • Data dodania: 16.01.2018 / 17:00
  • Odsłony: 1 339
  • Ocena: 0.00
  • Głosy: 0
  •  

Poradnik dodany przez:

PioNo

Do poradnika jak trenować - budowanie siły pod planche przypisano następujące tagi:

Planche nazywane także tablicą to wyjątkowo efektowne, ale jednocześnie trudne do opanowania ćwiczenie, którego mechanika opiera się na przeciwwadze. Punkt podparcia w planche jest centrum utrzymania równowagi ćwiczącemu, a można go wyćwiczyć, dzięki wykonywaniu ćwiczeń siłowych, jak pompki wzmacniające partie mięśni znajdujące się w przedramionach, bicepsie i tricepsie ramienia, naramienne wraz z mniejszymi, które stabilizują obręcz barkową, grzbietu, dzięki którym jesteśmy w stanie utrzymać poziom tułowia oraz mięśnie brzucha i mięśnie core zapobiegające opadaniu miednicy i nóg.
W powyższym filmie Stanisław Januszewski – wicemistrz Europy w rawliftingu i trener personalny prezentuje, jak robić pompki i trening na siłę pozwalające na wykonanie planche. Dzięki jego radom kulturystyka i ćwiczenia siłowe pozwalają łatwiej i szybciej się oswoić ze stawianymi przed osobami ćwiczącymi zadaniami.
Aby zbudować siłę pod planche , pompki należy wykonywać w wąskim ustawieniu oraz w dużym zakresie ruchu. Dotyczy to wszystkich pompek wykonywanych w staniu na rękach z użyciem przyrządów na siłowni. Środek ciężkości w pozycji planche znajduje się bowiem idealnie w miejscu podporu dłoni, z maksymalnie napiętymi mięśniami core i mięśniami klatki piersiowej, co pozwoli na zabezpieczenie pozycji zwłaszcza w dolnym odcinku kręgosłupa i zapobiegnie opadaniu tułowia. Warto pamiętać więc o regularnym wykonywaniu zaprezentowanych w filmie ćwiczeń siłowych, tylko systematyczność treningu na siłę
pozwoli nam bowiem faktycznie zbudować podstawę do wykonania planche.

DOŁĄCZ DO NAS: https://www.youtube.com/channel/UCmlT_dZp-x_5NgkfJMoqDAw

Kategoria: Kulturystyka i fitness > Kulturystyka

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak trenować - budowanie siły pod planche skomentowało 0 osób.

Pozostało 1500 znaków