Jak trenować bicepsy - uginanie przedramion ze sztangą nadchwytem

Subskrybuj kategorię
Subskrybuj kategorię:
Kulturystyka
Dodaj do ulubionych
Zgłoś film
  • Data dodania: 19.09.2011 / 14:00
  • Odsłony: 15 212
  • Ocena: 4.63
  • Głosy: 8
  •  

Poradnik dodany przez:

-KFDfan-

Do poradnika jak trenować bicepsy - uginanie przedramion ze sztangą nadchwytem przypisano następujące tagi:

Trening bicepsów to oprócz treningu brzucha jedno z ulubionych serii ćwiczeń wykonywanych na siłowni. W tym ćwiczeniu ważne jest aby tak dobrać ciężar aby nie kołysać tułowiem przy wykonywaniu ćwiczenia. Jest to bardzo dobre ćwiczenie wzmacniające prostowniki nadgarstka. Stosowane jest przez bokserów, jak również przez zawodników trenujących wyciskanie. Ćwiczenie to można także zastosować przy treningu przedramion.

  • SKŁADNIKI

  • Więcej szczegółów poniżej:
  • http://www.kfd.pl/uginanie-przedramion-ze-sztanga-nachwytem-ze-sztangielkami-34786.html

Kategoria: Kulturystyka i fitness > Kulturystyka

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak trenować bicepsy - uginanie przedramion ze sztangą nadchwytem skomentowało 0 osób.

Pozostało 1500 znaków