Jak trenować bicepsy - uginanie przedramion ze sztangą nadchwytem

Poradnik dodany przez: -KFDfan-
15542 4.63

Trening bicepsów to oprócz treningu brzucha jedno z ulubionych serii ćwiczeń wykonywanych na siłowni. W tym ćwiczeniu ważne jest aby tak dobrać ciężar aby nie kołysać tułowiem przy wykonywaniu ćwiczenia. Jest to bardzo dobre ćwiczenie wzmacniające prostowniki nadgarstka. Stosowane jest przez bokserów, jak również przez zawodników trenujących wyciskanie. Ćwiczenie to można także zastosować przy treningu przedramion.

Składniki:

  • Więcej szczegółów poniżej:
  • http://www.kfd.pl/uginanie-przedramion-ze-sztanga-nachwytem-ze-sztangielkami-34786.html

Film znajduje się w:

Do poradnika Jak trenować bicepsy - uginanie przedramion ze sztangą nadchwytem przypisano następujące tagi:

trening kulturystyka ćwiczenia trenować biceps bicepsy ćwiczyć nadgarstki bicepsów nadgarstków

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak trenować bicepsy - uginanie przedramion ze sztangą nadchwytem skomentowało 0 osób.

Awatar użytkownika
Pozostało 1500 znaków

Komentarze

Ładuję komentarze...