Jak trenować bicepsy - uginanie przedramion sztangą podchwytem

Poradnik dodany przez: -KFDfan-
17443 4.25

Ćwiczenie to należy do najważniejszych w treningu mięśni dwugłowych ramion. Należy zachować stabilność w czasie ruchów. Dodatkowo zwracaj uwagę aby nie zginać nadgarstków co zminimalizuje pracę zginaczy. Przy ćwiczeniu staraj się nie prostować do końca łokci - dzięki czemu unikniesz rozlużnienia mięśnia dwugłowego oaz narażenia na kontuzję. Zamiast sztangi możesz użyć sztangielek lub sztangi łamanej - zwłaszcza jeśli ćwiczenie na sztandze z gryfem prostym powoduje u Ciebie ból w nadgarstkach. Aby zapewnić stabilnośc tułowia - można oprzeć się o ścianę lub o oparcie ławki w przypadku pozycji siedzącej.

Składniki:

  • Więcej szczegółów poniżej:
  • http://www.kfd.pl/uginanie-przedramion-ze-sztanga-podchwytem-ze-sztangielkami-53490.html

Do poradnika Jak trenować bicepsy - uginanie przedramion sztangą podchwytem przypisano następujące tagi:

kulturystyka ćwiczenia mięśnie siłownia trenować biceps bicepsy mięsień ćwiczyć siłowni

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak trenować bicepsy - uginanie przedramion sztangą podchwytem skomentowało 1 osób.

Awatar użytkownika
Pozostało 1500 znaków

Komentarze

Ładuję komentarze...