Jak trenować bicepsy - uginanie podchwytem na wyciągu

Poradnik dodany przez: -KFDfan-
10608 4.6

Nadgarstki powinny być zablokowane w taki sposób, aby się dodatkowo nie zginały. Dzięki temu zginacze nie wykonują większej pracy. Ciężaru nie należy opuszczać, aż do pełnego wyprostowania łokci, co zapobiega rozluźnieniu mięśnia dwugłowego oraz zabezpieczy stawy. Ćwiczenie to można wykonać również w oparciu o ławkę skośną bądź też jednorącz przy pomocy pojedynczej rączki wyciągu.

Składniki:

  • Więcej szczegółów poniżej:
  • http://www.kfd.pl/uginanie-przedramion-podchwytem-na-wyciagu-z-drazkiem-klamra-34771.html

Do poradnika Jak trenować bicepsy - uginanie podchwytem na wyciągu przypisano następujące tagi:

sylwetka zestaw kulturystyka ćwiczenia siłownia trenować biceps bicepsy ćwiczyć ćwiczeń bicepsów siłowni trenowanie

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak trenować bicepsy - uginanie podchwytem na wyciągu skomentowało 0 osób.

Awatar użytkownika
Pozostało 1500 znaków

Komentarze

Ładuję komentarze...