Jak ćwiczyć mięśnie klatki - wyciskanie sztangi na ławce skośnej

Subskrybuj kategorię
Subskrybuj kategorię:
Kulturystyka
Dodaj do ulubionych
Zgłoś film
  • Data dodania: 30.05.2011 / 14:00
  • Odsłony: 68 691
  • Ocena: 5.00
  • Głosy: 5
  •  
Siłacz
Ekspert

Poradnik dodany przez:

Siłacz

Do poradnika jak ćwiczyć mięśnie klatki - wyciskanie sztangi na ławce skośnej przypisano następujące tagi:

Do wykonania ćwiczenia potrzebna będzie ławka, stojak, gryf, oraz obciążenia. Wyciskanie sztangi na ławce skośnej to jedno z lepszych ćwiczeń na klatkę piersiową. Główne mięśnie zaangażowane podczas treningu to cała grupa mięśni klatki piersiowej z podkreśleniem jej górnej części, mięśnie trójgłowe ramion oraz przednie aktony mięśni naramiennych

Kategoria: Kulturystyka i fitness > Kulturystyka

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak ćwiczyć mięśnie klatki - wyciskanie sztangi na ławce skośnej skomentowało 3 osób.

Pozostało 1500 znaków