Twoja przeglądarka nie obsługuje Adobe Flash Player
Zainstaluj go tutaj:

Jak wykonać ćwiczenie martwy ciąg - technika i błędy

Subskrybuj kategorię
Subskrybuj kategorię:
Kulturystyka
Dodaj do ulubionych
Zgłoś film
  • Data dodania: 22.12.2010 / 18:40
  • Odsłony: 132 535
  • Ocena: 4.50
  • Głosy: 6
  •  

Poradnik dodany przez:

PioNo

Do poradnika jak wykonać ćwiczenie martwy ciąg - technika i błędy przypisano następujące tagi:

Kilka słów na temat poprawnego wykonywania martwego ciągu, który jest ćwiczeniem rozwijającym prostowniki grzbietu, a także, w mniejszym stopniu, mięśnie czworogłowe i dwugłowe ud, pośladkowe oraz najszersze grzbietu. Martwy ciąg to jedno z podstawowych ćwiczeń kulturystycznych, pozwalające przygotować ciało, a zwłaszcza plecy i nogi, do dużych obciążeń. Osobom które dopiero zaczynają ćwiczenia kulturystyczne zaleca się wykonywanie martwego ciągu stosunkowo małym obciążeniem (to znaczy takim, które pozwoli im wykonać 15 - 20 powtórzeń w serii) ze względu na duże obciążenie kręgosłupa i nóg oraz ryzyko odniesienia kontuzji spowodowane wykonywaniem ćwiczenia złą techniką.

Kategoria: Kulturystyka i fitness > Kulturystyka

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak wykonać ćwiczenie martwy ciąg - technika i błędy skomentowało 1 osób.

Pozostało 1500 znaków