Jak wykonać ćwiczenie martwy ciąg - technika i błędy

 

Twoja przeglądarka nie obsługuje Adobe Flash Player
Zainstaluj go tutaj:

  •  

raportuj

ulubione
Jak wykonać ćwiczenie martwy ciąg - technika i błędy dodał(a): Subskrybuj

Kilka słów na temat poprawnego wykonywania martwego ciągu, który jest ćwiczeniem rozwijającym prostowniki grzbietu, a także, w mniejszym stopniu, mięśnie czworogłowe i dwugłowe ud, pośladkowe oraz najszersze grzbietu. Martwy ciąg to jedno z podstawowych ćwiczeń kulturystycznych, pozwalające przygotować ciało, a zwłaszcza plecy i nogi, do dużych obciążeń. Osobom które dopiero zaczynają ćwiczenia kulturystyczne zaleca się wykonywanie martwego ciągu stosunkowo małym obciążeniem (to znaczy takim, które pozwoli im wykonać 15 - 20 powtórzeń w serii) ze względu na duże obciążenie kręgosłupa i nóg oraz ryzyko odniesienia kontuzji spowodowane wykonywaniem ćwiczenia złą techniką.


odsłony: 131023 głosów: 6 kategoria: Kulturystyka i fitness > Kulturystyka data dodania: 22-12-2010 18:40 ocena: 4.50

Komentarze do wideoporadnika Jak wykonać ćwiczenie martwy ciąg - technika i błędy: (1)

2011-02-10 17:25:49
Awatar
Bla bla bla nic nie słysze!!!
(0) 
Pokaż wszystkie komentarze
Konto Direct - Mobilnie, szybko, prosto